Trolling Youtubers with a FAKE Fortnite LIVE EVENT!
11:06
4,399,926
Reddit
► Trolling IRbinrs with a FAKE Fortnite LIVE EVENT!
Today I trolled youtubers with a Season 4 Galactus Live Event that I created myself. The big Nexus War that's going on in Fortnite right now, created by me. This Fortnite Trailer was so much work so leave a like if you enjoyed!
NEW MERCH!!!! (VERY LIMITED): represent.com/store/trimix
► Name Music (made all the music!) irbin.info/both/oUZGcg_dcXwU7P_X3cisjA
► Instagram: instagram.com/official_trimix/
► Join my Discord: discord.gg/WWBqzgs
► Follow me here for more!
• Twitter: twitter.com/official_trimix
• Instagram: instagram.com/trimixyoutube/
• Business Inquiries: business@trimix.co
• Fan Messages, etc...: fan@trimix.co
► If you want to see more make sure you subscribe and turn on notifications! goo.gl/4pwcru

نظر
  • Trimix
    Trimix

    LIMITED TIME TRIMIXMAS CHRISTMAS MERCH IS HERE!!! represent.com/store/trimix go cop some now!!!!

    • Kelsey Graef
      Kelsey Graef

      If

    • Antonio Caballero
      Antonio Caballero

      @Mad Max Payne tggggggggggggghhhhhjhhh

    • Antonio Caballero
      Antonio Caballero

      Ftrjfyfg6757 rg

    • Markeith Nives
      Markeith Nives

      Well i had session 5 early

    • Sri Naga Nihal Adusumilli
      Sri Naga Nihal Adusumilli

      @Mad Max Payne ¹11

  • Shane Barker
    Shane Barker

    Your cool

  • og bifflewiffle
    og bifflewiffle

    Make laima skin

  • Shield Trio
    Shield Trio

    Hi trimix

  • AHMAD RAFIF BIN AHMAD AZRAN Moe
    AHMAD RAFIF BIN AHMAD AZRAN Moe

    its look like so edite and suck cuz calactus its more Bigger then earth

  • AyoVaildMichai -
    AyoVaildMichai -

    2:14 look at the top left it says jonsey sadly passed away at 73

  • SomeKidOnIpadYT
    SomeKidOnIpadYT

    F in the chat for the jonsey that crashed

  • _BL4CK C47_
    _BL4CK C47_

    Ngl the Animation isnt that good

  • Hannah baker
    Hannah baker

    Does anyone believe this is the real live event for chapter 2 of season 4

  • S D
    S D

    9:51 CORRECTION: way better!

  • Mr Winkers 69 Gaming
    Mr Winkers 69 Gaming

    Is that tiger the guy are you just talking to

  • Mr. Diez-a-lot
    Mr. Diez-a-lot

    Lol all of the people he was trolling were in on it scripted

  • Nicholas Carbone
    Nicholas Carbone

    Lol stark industries nuke

  • MR POTATO
    MR POTATO

    Galaxtus in trailer: Strong giant Galaxtus in fortnite: dead

  • Ian Amato
    Ian Amato

    Is no one going to talk about how at 2:13 it says Thor has Covid-19

  • DragonRage1113 YT
    DragonRage1113 YT

    I think I'm having a stroke

  • Badoo The banana
    Badoo The banana

    Who’s here after galactus was almost as big as the sun

  • Andrew Mccrindle
    Andrew Mccrindle

    Alia was in the middle of a video lol

  • Neon Panda
    Neon Panda

    Nil the vid was kinda cringe

  • TheMatteo558
    TheMatteo558

    There's some things wrong in the trailer: 1: Galactus arrives in the island, in skydiving, just like after you drop from the battle bus 2: Why the 2 robots should chat if they always protect Stark Industries 3: wow, so this is how a person should pass out after seeing a giant dude flying through the skies 4: for some reasons, galactus landed at Retail Row, then he teleported in middle of the map 5: what they're supposed to do these 4 robots, galactus is destroying everything by himself 6: so this is the way Tony types in the keyboard?? 7: why Storm dosent have her cloack?? 8: AND WHERE'S DR DOOM AND GROOT??????? 9: ok, why you should kill an important character in the entire storyline, specially Jonesy? 10: wait, who launched the Stark Industries Missile? If Tony did, he should stay at Stark Industries cuz he need to take care of the Missile until it launch 11: Galactus gets defeated, but where are all of his footprints? 12: at the end of the event, we discovered that the special buses that Tony made were useless. Edit: All of the news that peely read, could be seen again in the back of the paper

  • NorthCat579
    NorthCat579

    Who is watching this on season five?

  • OrgamusP4
    OrgamusP4

    Trimix the ultimate suprise whose the actual galactus whose 15 times the size of yours

  • Bubbymclarry Yt
    Bubbymclarry Yt

    Make a we can be heroes outfit

  • Bubbymclarry Yt
    Bubbymclarry Yt

    Ma make

  • Bubbymclarry Yt
    Bubbymclarry Yt

    Make.

  • Caterina Picello
    Caterina Picello

    Bruh your ideas are INSANE Please say hello to Brazil

  • Fortnite
    Fortnite

    Thor has COVID 19

  • Kermit Plaz
    Kermit Plaz

    Lol the alarm is among us sabotage sound

  • Jacko Dumbreck
    Jacko Dumbreck

    I found out hahaha

  • Lucie Hozdekova
    Lucie Hozdekova

    Trollid

  • Lucie Hozdekova
    Lucie Hozdekova

    HEHE you

  • Lucie Hozdekova
    Lucie Hozdekova

    I was in my Fortnite and i was in the live event of galagtus

  • Tais Lambert
    Tais Lambert

    This is so good

  • GodzillaGaming
    GodzillaGaming

    7:38

  • Isaac the battle cats kid
    Isaac the battle cats kid

    I feel bad forxyou used 3 weeks of your time for a not that real

  • Fabian Lightsdasky
    Fabian Lightsdasky

    Lol Alia he fell for it

  • Angela Martinez
    Angela Martinez

    Noice

  • claire douglass
    claire douglass

    Wow

  • PsychoSuit
    PsychoSuit

    bad

  • SuperFrie
    SuperFrie

    The fact that its scripted makes this even better

  • Mark
    Mark

    hahahahahh who would belive that trailer

  • Joe Phillips
    Joe Phillips

    NO

  • IO Agent
    IO Agent

    2:58 Nate Robinson be like

  • Iam_Kchop YT
    Iam_Kchop YT

    7:36

  • daniel souza
    daniel souza

    show as how to do a skin

  • Spud Munch
    Spud Munch

    This animation took u 3 weeks?!?! People can do this in half an hour

  • NotBroken_egirl
    NotBroken_egirl

    When Galactic is 1M times bigger

  • ANAZS IRFAN BIN MOHD ADLI Moe
    ANAZS IRFAN BIN MOHD ADLI Moe

    galactus isnt that small

  • XX_VEGETTO_ XX
    XX_VEGETTO_ XX

    Más actuado que nose que xd

  • leslie heckathorn
    leslie heckathorn

    When he is talking there is 🐯

  • Haafiz Shahard
    Haafiz Shahard

    After NOT seeing the galactus event but seeing other youtubers see it, lets just say that the scale of galactus was not even close to the event galactus. 😂

  • Charlie Davies
    Charlie Davies

    Trimix the music pack isn’t yours it’s HJDoogans Video

  • Super Gamer
    Super Gamer

    Due that trailer u created is everywhere!!!!

  • 4Bgamer Z
    4Bgamer Z

    I still don't know how epic hasn't hired him yet

  • Jon Wright
    Jon Wright

    I pranked my friend

    • Jon Wright
      Jon Wright

      🤣🤣🤣

  • NachoCheez
    NachoCheez

    The galactus looked way too cartoony but cool concept

  • Bec Ware
    Bec Ware

    Yeet 2:40

  • Worraphob90
    Worraphob90

    O my god

  • Liss Hercules
    Liss Hercules

    Poo

  • meatballboy_21
    meatballboy_21

    Bro honsestly i bet you could make and entire fortnite map amd trick people ur in a game

  • it not fio the wolf gamer
    it not fio the wolf gamer

    End it say sasen 4 haha

  • Volante Recruitment Mitch
    Volante Recruitment Mitch

    He did quite well 😉

  • Anna Gonzalez
    Anna Gonzalez

    I’m in Chapter 2 season five

  • Anna Gonzalez
    Anna Gonzalez

    And chapter 2 season 5

  • Pamela Miller
    Pamela Miller

    it SUCKS

  • swagboyX
    swagboyX

    They are dumm if they think that's real

  • The Arkham Knight
    The Arkham Knight

    Garbage

    • kid rapper
      kid rapper

      I know you are Like... How do people like you Isnt it strange🤔🤔

  • krs88110
    krs88110

    Yo he’s probably going to get banned

  • Evyn Cardwell
    Evyn Cardwell

    Deja

  • Evyn Cardwell
    Evyn Cardwell

    Task

  • Dayna Garriques
    Dayna Garriques

    Needs a little work

  • SpongeYT
    SpongeYT

    7:43 when my dad is trying to call me because something is happening cool in my game

  • private private
    private private

    Remember when everyone besides me though that galactus was gonna be easily beaten by giant Travis Scott or mecha team leader remember how small they thought he'd be man those are some good memories for me

  • Evyn Cardwell
    Evyn Cardwell

    A no Bakas am en da new sedans

  • Evyn Cardwell
    Evyn Cardwell

    You fal ba eager

  • ETHAN Cumpian
    ETHAN Cumpian

    When I saw the fly part I was like really like on god that lit

  • Arush Singhania
    Arush Singhania

    That was craaaaaazy

  • Gaming With Dyddyyc
    Gaming With Dyddyyc

    Hey Please can i have the file

  • Mr. Artist
    Mr. Artist

    People think this was real????

  • mackenzie chisholm
    mackenzie chisholm

    someone put it on tiktok lol

  • sleepy_stool
    sleepy_stool

    just letting you know those ships with the stark robots were from the x men movies

  • Luka Miranda
    Luka Miranda

    The thing looks horrible

    • kid rapper
      kid rapper

      As if you could do better

  • shaun dy lot of damge
    shaun dy lot of damge

    the first one is tiger he troll

  • Parrish Jones
    Parrish Jones

    The devourer of worlds not so avengers just took him down 🤸🏃🚶🏋️⛹️

  • Stampysai The Lava Cat
    Stampysai The Lava Cat

    that Galacto looks nothing like the event

  • Alex Boy
    Alex Boy

    The event over

  • • c ø ł d h é ā r t •
    • c ø ł d h é ā r t •

    2:33 nice among us sabo music

  • Bibi urbi
    Bibi urbi

    Hahaha!!!!!!!!

  • Moose Bear
    Moose Bear

    Dude that's awesome. It takes alot of talent to make a troll trailer. Especially in 3 weeks

  • Pekáčik
    Pekáčik

    2:42 Battlebus ?? more like *Y E E T B U S*

  • Timothy Tam
    Timothy Tam

    Can you try to make the season15 “zero point “??

  • FiReFoX_x13
    FiReFoX_x13

    Bruh was trash

  • SwiftXD
    SwiftXD

    THE LIVE EVENT U CREATED IS SO GARBAGE SMH

  • Apuki Torres
    Apuki Torres

    You use the among us noweys

  • Jace Hernandez
    Jace Hernandez

    Lol

  • KadenNotFound
    KadenNotFound

    Trailer looks ass

    • bruh i-
      bruh i-

      shit on it

  • EnzoSp1ral Is a turtle
    EnzoSp1ral Is a turtle

    Brimix

  • Scythe_ShAkZ
    Scythe_ShAkZ

    I’m goin to 1 we 1 him€ lol

  • Clinkerdude 2.0
    Clinkerdude 2.0

    Close to the actual event

  • Mr Amongoof
    Mr Amongoof

    Ali-A appreciated the trailer

بعد